Friday, January 31, 2014

Lean forward

Τελευταία, ξυπνάω και τραγουδάω, περπατάω και σφυρίζω, γελάω φωναχτά.
Είμαι ευτυχισμένος; Νομίζω είμαι απλώς πιο χαλαρός.
Με είπαν κάτι που μου άρεσε τις προάλλες - με είπαν laid back.
Μετάφρασέ το όπως θέλεις, εγώ laid back θα λέω. Και μου θυμίζει τη φωτό του Christiaan Barnard που είχε η μάνα μου σε εκείνον το φελλό.


Ο γιατρός βέβαια κάθε άλλο παρά laid back ήταν, και η αλήθεια είναι πως η ζωή δεν είναι για τους laid back, η ζωή είναι all about leaning forward, να σκύβεις - ή μάλλον να βουτάς.
Επειδή όμως το βουτάς από το σκύβεις λίγο απέχουν τελικά, είναι ωραίο να είσαι untroubled ως laid back, όταν οι άλλοι όλοι είναι σκυμμένοι - ο καθένας σε κάτι, και πολλοί στα ίδια πάνω-κάτω.
Και αραγμένος ως laid back, προλαβαίνεις και να βλέπεις τα τραίνα να περνούν, n' est-ce pas;
Δεν ξέρω.

5 Comments:

Blogger το κορίτσι που ήθελε πολλά said...

δηλαδή ή laid back ή lean forward ή leap,ε?

μ'αρέσει που αρχίζουν όλα από λάμδα,αλλά ντάξει,το ήξερες ότι θα σχολίαζα τη συμμετρία :)

νομίζω θα διάλεγα το leap,γιατί κάπως μου θυμίζει το λιπστικ και γιατί μου φέρνει στο μυαλό ουρανό και σύννεφα.

Monday, February 03, 2014 11:48:00 am  
Blogger kiara said...

Τραίνο με αι... Τι καλά! Καιρό είχα να το δω γραμμένο έτσι!:)

Sunday, February 16, 2014 3:23:00 pm  
Blogger Marina said...

Enjoy it while it lasts

Monday, February 17, 2014 5:03:00 pm  
Blogger Marina said...

Enjoy it while it lasts

Monday, February 17, 2014 5:03:00 pm  
Blogger Marina said...

Το να είσαι laid back είναι attitude για πολλούς. Πιστεύω όμως ότι για να επιτύχει κανείς αυτή τη "διάθεση" θα είναι απόρροια μιάς προσεκτικά μελετημένης proactive καριέρας ή δουλειάς.

Wednesday, March 26, 2014 4:57:00 pm  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home