Monday, December 30, 2013

296

Κι αυτός ο blogger όμως, μία μου λέει 300 αναρτήσεις, μία 295.
Έτσι, το μόνο μέρος στο οποίο το 300 είναι πριν το 296 θα είναι το blog μου - ας έχει κάτι το ιδιαίτερο.


Το 2013 ήταν μια χρονιά γεμάτη αγριάδα κι έτσι εγώ αισθάνομαι σαν τον Τζιμ Κνοπφ που βγαίνει από το τούνελ το περίεργο. 
Θα μου πεις, ίσως το φως θα 'ναι μια νέα τυραννία, ποιος ξέρει τι καινούρια πράγματα θα δείξει.
Δεν πειράζει.
Το μόνο που με πειράζει είναι που πλέον οι χρονολογίες μου φαίνονται άσχημα νούμερα και αφιλόξενα.
Καλή χρονιά.

1 Comments:

Blogger το κορίτσι που ήθελε πολλά said...

μου θύμισες ατάκα από αγαπημένη σειρά που λέει "στο σκοτάδι υπάρχει φόβος,όμως υπάρχει και ελπίδα". Καλό το φως αλλά δεν αφήνει να φαντάζεσαι τίποτα.

Καλή μας τύχη,όχι άλλη τυραννία ρε τζέι.

Saturday, January 04, 2014 4:47:00 pm  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home