Friday, October 07, 2011

Quoting Owen Wilson

- Δεν μπορώ ποτέ να αποφασίσω αν το Παρίσι είναι πιο όμορφο τη μέρα ή τη νύχτα.
- Όχι, δεν μπορείς, δε θα μπορούσες να διαλέξεις κάποιο. Θα μπορούσα δηλαδή να σου δώσω ένα ατράνταχτο επιχείρημα για κάθε πλευρά. Ξέρεις, σκέφτομαι μερικές φορές... πώς θα καταφέρει ποτέ κανείς να βγάλει ένα βιβλίο ή έναν πίνακα ή μια συμφωνία ή ένα γλυπτό που να μπορεί να συναγωνιστεί μια μεγάλη πόλη...; Δεν μπορείς, γιατί... κοίτα γύρω σου· κάθε δρόμος, κάθε λεωφόρος, είναι μια δικιά της μορφή τέχνης. Και όταν σκεφτείς ότι σ' αυτό το βίαιο σύμπαν, το κρύο και παράλογο, υπάρχει το Παρίσι, αυτά τα φώτα... Έλα τώρα, στο Δία ή στον Ποσειδώνα δε συμβαίνει τίποτα. Αλλά από μια μακρινή απόσταση στο διάστημα μπορείς να δεις αυτά τα φώτα, αυτά τα καφέ, κόσμος να πίνει και να τραγουδά... Απ' όσο ξέρουμε, τέλος πάντων, το Παρίσι είναι το πιο φοβερό μέρος του σύμπαντος.


(Δεν ξέρω αν ξέρει ο Owen Wilson, αλλά ο Woody Allen, ο πιο διάσημος λάτρης τον μεγάλων πόλεων, ξέρει: πρώτον, τίποτα δεν μπορεί να συναγωνιστεί μια μεγάλη πόλη, και δεύτερον, φίλε μου, το Παρίσι είναι το πιο φοβερό μέρος του σύμπαντος.)

11 Comments:

Blogger cindaki said...

Και μόνο από τη διαφήμιση τη λάτρεψα την ταινία! Σκοπεύω να τη δω και είμαι σίγουρη πώς θα ενθουσιαστώ! Γιατί, όπως και να το κάνουμε, το Παρίσι είναι μαγικό!...

Friday, October 07, 2011 9:29:00 am  
Blogger exilio said...

Αγαπάμε Παρίσι αλλά δε νομίζω ότι υπάρχει ούμπερ-ντουπερ πόλη.Η κάθε πόλη έχει κάτι να σου προσφέρει..άλλες περισσότερο, άλλες λιγότερο και συνήθως πάει ανάλογα με τις τωρινές σου ανάγκες και θέλω.

εγώ πάντως ένα Βερολίνο <3 θα το ξαναχτύπαγα ^^

Monday, October 10, 2011 1:27:00 pm  
Blogger Φανή said...

εμενα δεν μ'αρεσουν τα γαλλικα ρε παιδι μου! αυτο το "γ γ γ γ γ γ γ γ γ" μου φαινεται πολυ αστειο.
αν παω θα τους μιλησω ελληνικα, ξερουν! δεν ξερουν?!:P

Friday, October 14, 2011 2:16:00 pm  
Blogger Iliaxtida said...

συμφωνω με το exilio απλα ο γουντυ ηθελε να ειναι καπως υπερβολικος για να μας κανει να αγαπησουμε θελουμε δε θελουμε το παρισακι μεσα απο την ταινια του-παντως μεταξυ μας εγω στο παρισι θελω να ζησω και το δουλευω για να κανω εκει μεταπτυχιακο του χρονου η σε 2 χρονια ;)

Friday, October 14, 2011 5:57:00 pm  
Blogger Jason said...

Sofi-k, εγώ που την είδα, θα έλεγα ότι το ρήμα "ενθουσιάζομαι" ίσως είναι υπερβολικό, αλλά σίγουρα ήταν μια πολύ ευχάριστη ταινία με πολύ όμορφη ατμόσφαιρα!

Exilio, και βέβαια έτσι που τα λες είναι. Αλλά από τις πόλεις που έχω πάει εγώ στην Ευρώπη (και είμαι αρκετά τυχερός ώστε να μην είναι λίγες), η πιο σούπερ-ντούπερ είναι το Παρίσι! Ίσως να είναι έτσι για μένα και όχι για όλους, αλλά εγώ αυτό έχω να πω!
Αλλά δεν είναι τόσο αυτό που λέει για το Παρίσι, όσο αυτό που λέει για τις μεγάλες πόλεις, αυτό μου άρεσε πιο πολύ.

Φανούλα, δεν έχεις καθόλου δίκιο για τα γαλλικά και μάλλον πρέπει να δώσεις μια δεύτερη ευκαιρία στα γαλλικά και στα Παρίσια. :) Αν και φαντάζομαι ότι έχεις άλλες πρωτεύουσες να επισκεφτείς εσύ νωρίτερα. :)

Ηλιαχτίδα, το Παρίσι είναι πόλη για να ζήσεις, νομίζω. Η Ρώμη για παράδειγμα είναι μια πόλη-μουσείο, ένα μουσείο πολιτισμού και ιστορίας. Η Βενετία είναι μια πόλη-έκθεση, από άλλη εποχή. Το Παρίσι είναι πόλη για να ζεις, περπατάς στους δρόμους του και καταλαβαίνεις ότι μπορείς να ζήσεις τη ζωή σου εκεί...

Wednesday, October 19, 2011 12:29:00 am  
Blogger TréLiz said...

<3 <3 <3 nothing more to say

Wednesday, October 19, 2011 8:22:00 pm  
Blogger cindaki said...

Την είδα! Και συμφωνώ, δεν ενθουσιάστηκα, αλλά σίγουρα έκανα ένα πανέμορφο, μαγικό ταξίδι στο χρόνο! Πόσο όμορφες εικόνες! Λατρεύω Παρίσι!!!!

Monday, October 24, 2011 10:39:00 pm  
Blogger kiara said...

Μην τα γράφεις τώρα αυτά που είμαι ταπί και δε με χωράνε οι τόποι... Σε παρακαλώ γλυκέ μου... :P

Sunday, November 06, 2011 2:11:00 pm  
Anonymous TOUTOULOS said...

ΔΕΝ υπάρχει πόλη σαν το Παρίσι, στο λέω εγώ που έχω δει Λονδίνο, Ρώμη, Ν. Υόρκη, Μπουένος Αυρες, πολλές...Όποιος ξέρει γαλλικά, αξίζει να κάνει μεταπτυχιακά εκεί και μετά να βρει δουλειά και να μείνει.Όποιος μπορεί να αδράξει μια τέτοια ευκαιρία, το χρωστά στον εαυτό του, τουλάχιστον να το προσπαθήσει (και θα μετανιώνει μιά ζωή αν δεν το κάνει...)

Tuesday, November 08, 2011 11:48:00 am  
Blogger Jason said...

:)
Χαιρετίσματα σε όλους...

Monday, November 28, 2011 6:19:00 pm  
Blogger Constantine said...

ειναι ενα απο τα πιο γαματα. στο λεω γιατι πριν ενα χρονο εκοβα βολτες μονος μου τα βραδια εκει ;) αλλα υπαρχουν τοσα μαγικα μερη σε αυτο τον κοσμο... που χανεις την μπαλα!

Monday, January 09, 2012 5:16:00 pm  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home