Friday, April 18, 2008

Καλό Πάσχατο

και αλ μπι μπακ...

18 Comments:

Blogger Marina said...

Φόρτωσες βλέπω τα βιβλία σου στον πρόβατο, τον σέλωσες και για το σπιτάκι σου οδεύεις..
Αντε καλοφάγωτος με υγεία!
Να περάσεις καλά, με πολλές εντυπώσεις και αγάπη
Καλό Πάσχα

Saturday, April 19, 2008 1:08:00 pm  
Blogger kiara said...

Back? Ας το καλό! Και πίστεψα για μια στιγμή ότι είχαμε γλυτώσει! Ας είναι. ;)

Saturday, April 19, 2008 2:24:00 pm  
Blogger cobden said...

Καλό Πάσχα και σε σενα!Να περάσεις πολύ όμορφα!

Saturday, April 19, 2008 4:22:00 pm  
Blogger tromponi said...

Γιλ μπι γουειτινγκ :)
Καλό Πάσχα

Saturday, April 19, 2008 9:42:00 pm  
Blogger Γεωργία said...

Αυτό δεν είναι αρνοπρόβατο...Αυτό είναι αρνί emo...

Καλή ξεκούραση μέχρι να μπι μπακ :P

Sunday, April 20, 2008 12:37:00 pm  
Blogger RedHat said...

Δεν μου φαίνεται του γάλακτος και ισως την γλυτώσει.
Καλό Πάσχα.

Sunday, April 20, 2008 1:50:00 pm  
Blogger tzo said...

Μην το φας το κακόμοιρο είναι και γλυκούλη!!!Καλό Πάσχα και του γιου!

Sunday, April 20, 2008 10:24:00 pm  
Blogger non journalist* said...

Kalo pasxa.. Eutuxismenos o neos xronos..

Monday, April 21, 2008 1:15:00 am  
Blogger Unknown said...

Έι, μη φας τον φίλο μου τον πρόβατο;;;;;) Καλό Πάσχα

Tuesday, April 22, 2008 12:27:00 pm  
Blogger kat. said...

και σου έκανε ένα μαλλί...

καλό πάσχα!!!!!!!!!!!!

Wednesday, April 23, 2008 4:29:00 pm  
Blogger Anarchist said...

Καλό Πάσχα!

Wednesday, April 23, 2008 4:55:00 pm  
Blogger Anarchist said...

Καλό Πάσχα!

Wednesday, April 23, 2008 4:55:00 pm  
Blogger Anarchist said...

Kalo Pasxa

Wednesday, April 23, 2008 4:56:00 pm  
Blogger Καραμούζα said...

Καλέ, τί ωραίο μαλλί!!!
Η Ντόλλυ είναι ή καμμιά άλλη μπάς-κλάς;;;

«Αναστάσεως ημέρα, λαμπρυνθώμεν τη πανηγύρει και αλλήλους περιπτυξώμεθα...»
Ένας ύμνος είναι κι αυτός... Ας τόν κάνουμε, αυτόν τουλάχιστον, πράξη.

Saturday, April 26, 2008 12:10:00 am  
Blogger exilio said...

Χρόνια πολλά!Πολλές ευχές :)

Μπέεε ;)

Sunday, April 27, 2008 11:04:00 pm  
Blogger 3 parties a day said...

Χρόνια πολλά για την ονομαστική σου γιορτή, εύχομαι

Tuesday, April 29, 2008 7:00:00 am  
Blogger κaτeρina said...

χριστός ανέστη!
τι κανεις; πως πάει η πάτρα και τα διαβάσματα; εγώ έχω στρωθεί στη διπλωματική...ευελπιστώ μέχρι το σεπτέμβρη να το πάρω το πτυχίο...και για ακόμα πέντε μερούλες θα είμαι μυτιλήνη...
σήμερα...πήγα βόλτα γιαγιά- μαμά με το αυτοκίνητο, μέχρι την κάτια...και πως το έφερε η κουβέντα...εντελώς τυχαία πραγματικά!!!... έμαθα πως η γιαγιά σου, με τη γιαγιά μου είναι φιλενάδες καλές! μικρός που είναι ο κόσμος!
:)

Tuesday, April 29, 2008 6:02:00 pm  
Blogger Jason said...

:)
Χαίρετε.
Πρώτα απ' όλα, να πω ότι είναι μεγάλη μου τιμή να γράφω κείμενα και να λαμβάνω 5 σχόλια και ύστερα να βάζω τη μούρη ενός προβάτου και να λαμβάνω 18. :)

Ασφαλώς αστειεύομαι.

Ευχαριστώ για το ενδιαφέρον, καλώς σας βρήκα, χρόνια πολλά, καλή συνέχεια να έχουμε.

Επί του θέματος του προβατοαρνιού, να διευκρινίσω ότι ούτε το γνωρίζω ούτε έχω καμία σχέση μαζί του.

(Μου ακούστηκε λίγο σαν Μπιλ Κλίντον αυτό;)

Άννα, ευχαριστώ πάρα πολύ για τις ευχές, δεν περίμενα να ξετρυπώσει κανείς τη γιορτή μου.

Κατερινάκι!
Αληθώς, χρόνια πολλά. :)
Η Πάτρα καλά είναι, παριστάνω ακόμα το φοιτητή. Αν έρχεσαι συχνά, υποθέτω θα είδες που κουρέψανε την Κωνσταντινουπόλεως. Με το που το είδα, σκέφτηκα εσένα που έλεγες σε ένα παλιό σου post ότι είναι ο αγαπημένος σου δρόμος. Τον καταστρέψανε. :(
Ήμουν κι εγώ λοιπόν στο νησί για 2 βδομάδες, για την ακρίβεια μόλις πριν λίγη ώρα βγήκα από το ομώνυμο πλοίο.
Χαίρομαι να ακούω ότι ο κόσμος πάει ακόμα "μέχρι την Κάτια", παρ' όλο που η φίλη μας το έχει κλείσει το ξενοδοχείο από χρόνια - φανταζόμουν ότι μόνο εμείς το λέγαμε ακόμα αυτό. :)
Και ο κόσμος είναι μικρός, ναι, και στις μικρές κοινωνίες ειδικά οι παλιοί γνωρίζονταν όλοι μεταξύ τους λίγο-πολύ, αλλά από το "γνωρίζονταν" μέχρι το "φιλενάδες καλές" υπάρχει μια όμορφη διαφορά, οπότε είναι σειρά μου να πω ότι Ο ΚΟΣΜΟΣ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΜΙΚΡΟΣ, αλλά καλούμαι επίσης να αναρωτηθώ: Αφού με γνωρίζει η γιαγιά σου, μήπως τη γνωρίζω κι εγώ;
Γιααα στείλε κανα mail αν θες. :)
Φιλιά πολλά, να 'σαι καλά, καλή συνέχεια στα ζόρια.

Saturday, May 03, 2008 6:27:00 am  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home