Friday, January 04, 2008

Ποδαρικό με λίγη γκρίνια

Να διευκρινίσω κάτι.
Ο καθένας μπορεί να πιστεύει ότι θα ξεκινήσει την επανάσταση από το μπλογκ του.
Όχι όμως από το μπλογκ μου.
Αυτά τα copy-paste spam σχόλια-σεντόνια σε άσχετα posts, που καλούν εμένα και όποιον άλλον πιστό να ευαισθητοποιηθεί για να συμβάλει στην επανάσταση που αποφάσισε να κηρύξει ο υπογράφων το σχόλιο, μου προκαλούν αηδία.
Ο καθένας μπορεί να γράφει στο μπλογκ του ό,τι θέλει.
Όταν εγώ γράφω κάτι στο δικό μου, είτε αυτό είναι παραμύθι, είτε είναι ερωτική εξομολόγηση, είτε είναι αρθράκι, είτε είναι δυο γραμμές για καλή χρονιά, περιμένω τα σχόλια να είναι σχετικά.
Από τη στιγμή μάλιστα που έχω δημοσιοποιήσει e-mail και MSN, νομίζω ότι θα μπορούσε κανείς να επικοινωνήσει πολύ εύκολα μαζί μου για να μου πει κάτι. Θα του έδινα και περισσότερη σημασία δηλαδή έτσι, ενώ όταν βλέπω τέτοια σχόλια δεν μπαίνω καν στον κόπο να τα διαβάσω.
Δεν τα σβήνω βέβαια, γενικώ αποφεύγω να σβήνω σχόλια, αλλά έτσι κι αλλιώς δε νομίζω πως τα διαβάζει και κανείς.
Απλώς με νευριάζουν.

11 Comments:

Blogger jul said...

Καλή χρονιά αγορίνα μου και με γκρίνια και χωρίς...

Φιλακια πολλά πολλά πολλά...

Saturday, January 05, 2008 6:15:00 pm  
Blogger Jason said...

Ωωω μεγάλη επιστροφή...
Καλή χρονιά, Jul-Jul.

Saturday, January 05, 2008 10:37:00 pm  
Blogger RedHat said...

Καλησπέρα.Το...ουτε κάν διαγωνίως...
πρέπει να έτσουξε λιγάκι,αλλα συμφωνώ απόλυτα μαζί σου.

Sunday, January 06, 2008 5:22:00 pm  
Blogger 3 parties a day said...

Εμένα δεν μου κάνουν ποτέ τέτοια σχόλια. Δεν θα τους μοιάζω για "αγωνίστρια" φαίνεται :)

Καλή χρονιά, Jason. Και χωρίς νεύρα!

Monday, January 07, 2008 7:18:00 am  
Blogger Alexandra said...

Iasonako!

Χρόνια Πολλά, καλή χρονιά!

Μ'αρέσει που ήρθες δυναμικά πίσω!

Σε φιλώ και άστους όσους σε ενοχλούν πίσω σου!

Wednesday, January 09, 2008 5:16:00 pm  
Blogger Jason said...

Ευχαριστώ, Αλεξάνδρα μου. :)
Επίσης. ;)

Wednesday, January 09, 2008 7:18:00 pm  
Blogger tzo said...

Με ποιον τα έβαλες βρε;
Καλή σου χρονιά jason, άσε τα κακος κείμενα κατά μέρος, δεν χρειάζεται να χαλιέσαι!!

Thursday, January 10, 2008 1:59:00 pm  
Blogger Jason said...

Καλή χρονιά. :)

Thursday, January 10, 2008 3:27:00 pm  
Blogger Jason said...

3 parties, ξέχασα να σου αντευχηθώ.
Καλή χρονιά. :)

Thursday, January 10, 2008 3:28:00 pm  
Blogger azrael said...

Συμφωνώ!!

Με την ευκαιρία θα ήθελα ξεδιάντροπα , να σας καλέσω να υπογράψετε εδώ για να
να σώσουμε τον πλανήτη και τέτοια.


Υπογράψτε ρε τομάρια


Ενανού που δεν υπέγραψε του κόλησε ιό το μπλουτούθ του.

Thursday, January 10, 2008 5:52:00 pm  
Blogger Jason said...

Χαχαχα απολαυστικότατος. :)

Friday, January 11, 2008 3:47:00 am  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home