Thursday, December 13, 2007

Πάλι ξημερώνει Πάτρα

Καλά είναι τα παιδιά εδώ.
Καλά περνάμε και δε θυμάμαι να ξαναείχα τόσο δεμένη παρέα.
Αλλά με ξέρεις, δεν μπορώ έτσι, δεν μπορώ με μία παρέα, και είμαι λίγο εδώ, λίγο εκεί, λίγο παρακεί, μέχρι να μου ξαναλείψει κάτι.
Άκου και το άλλο. Ώρες-ώρες νιώθω σαν μπαμπάς τους.
Είχανε πιει πάλι χτες και όταν πίνουν όλοι κοιτάω να έχω το νου μου τουλάχιστον εγώ. Ασυναίσθητα. Και μετά φρόντιζα τον έναν, πρόσεχα την άλλη, σήκωνα τον έναν, σκέπαζα την άλλη. Πρωί κοιμήθηκα πάλι, τελευταίος.
Δεν είναι πάντα έτσι, αλλά είναι που έτσι είμαι εγώ.
Κάτι τέτοιες ώρες μου λείπεις, που τα σκέφτομαι αυτά.
Σ' αγαπάω γι' αυτό - που μ' αγαπάς χωρίς λόγο. Χωρίς να είμαι εκεί. Που νιώθεις ασφάλεια μαζί μου χωρίς να σε προσέχω. Που νιώθω ασφάλεια κι εγώ, χωρίς κανένα λόγο. Που μπορώ κι εγώ να σ' αγαπάω γι' όλα αυτά και χωρίς κανένα λόγο.
Μου λείπει αυτό που σε κοιτάω και με κοιτάς και σ' αγαπάω και μ΄ αγαπάς, αλλά ξέρεις τι - αύριο θα είμαι πια εκεί.
Και μου 'χει λείψει κι ο άλλος, αυτός ο άνθρωπος ο μοναδικός, ο καλύτερος άνθρωπος του κόσμου, που έχω την τύχη να έχω για φίλο από πάντα.
Άντε θα κάνουμε ωραία Χριστούγεννα, γιατί καλά είναι εδώ, αλλά σπίτι, λένε, είναι εκεί που είναι αυτοί που αγαπάς.
Έρχομαι λέμε.

13 Comments:

Blogger Γκρινιάρης said...

Καλώς να επιστρέψεις Jason! Το σπίτι είναι αλλιώς.....

Ωραίο post...

Thursday, December 13, 2007 9:01:00 am  
Blogger 3 parties a day said...

Επαξαύνω...
Κι εγώ έρχομαι. Και το περιμένω πώς και πώς...

Thursday, December 13, 2007 11:09:00 am  
Anonymous Anonymous said...

Εγώ περιμένω να έρθεις! :)

Thursday, December 13, 2007 1:29:00 pm  
Blogger mad2luv said...

τι γλυκος που εισαι...θες να γινουμε φιλεναδες???γιατι οταν πινω γινομαι κουνουπι και δεν μπορω...χαχαχαχα....

Friday, December 14, 2007 2:10:00 pm  
Blogger Jason said...

Φιλενάδες;
Φιλενάάάδεεες;;;
Θα παίζουμε και τις κουμπάρες;

Ωπ. Καλό.
Θες να σε λέω κουμπάρα;

Friday, December 14, 2007 6:11:00 pm  
Blogger mad2luv said...

λεγε οτι θες λεγε,λεγε οτι θες λεγε,λεγε οτι θες λεγε,εγω θα σ'αγαπω.....ωωωωωω....ωωω...

Friday, December 14, 2007 6:59:00 pm  
Blogger Jason said...

Καθησυχαστικό αυτό. :)
Κουμπάρα. ;)

Friday, December 14, 2007 7:06:00 pm  
Blogger mad2luv said...

γεια σου ρε κουμπαρε................................................................................................................................................................................................................

Friday, December 14, 2007 8:48:00 pm  
Blogger Marina said...

Μ' αρέσουν τα τρυφερά σου λόγια. Είναι ο έρωτας μάλλον που σε έχει συνεπάρει γι'αυτό αισθάνεσαι σαν "μπαμπάς" των άλλων, να τους φροντίσεις, σκεπασεις, όταν εκείνοι παραδομένοι απο το γλέντι, αφήνονται. Πάντα οι ερωτευμένοι αισθάνονται μεγαλύτεροι απο τους μη, είναι το αίσθημα της ολοκλήρωσης που σε κάνει να διαφέρεις.
Καλές γιορτές με πολλές αγκαλιές.

Monday, December 17, 2007 8:00:00 am  
Blogger Jason said...

Μπα δε θα το ΄λεγα, αλλά δεν πειράζει, ευχαριστώ για τη σκέψη. :)

Καλές γιορτές Μαρίνα, να περάσεις όμορφα...

Monday, December 17, 2007 10:15:00 am  
Blogger Barbiedl said...

polu gluko post,mou 8umise ta persu sthn polh pou spoudaza...ax...

Wednesday, December 19, 2007 11:00:00 pm  
Blogger Barbiedl said...

polu gluko post,mou 8umise ta persu sthn polh pou spoudaza...ax...

Wednesday, December 19, 2007 11:02:00 pm  
Blogger ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ said...

Δηλαδή...
"Κλείνω κι έρχομαι, έρχομαι, φτάνω
με το πρώτο το αεροπλάνο
κλείνω κι έρχομαι, έρχομαι πίσω
μια καρδούλα να ξανακερδίσω
κλείνω κι έρχομαι..."

Με το καλό, καλέ μου!!!
και ΚΑΛΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ!!!

Γλαρένιες αγκαλιές

Saturday, December 22, 2007 10:50:00 pm  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home