Saturday, July 21, 2007

Τα όνειρα

Πόσα θέλω και δεν κάνω,

κι όλο λέω πως δεν μπορώ,

μα τις σκέψεις μου αν κλέψεις

και απλώσεις να στεγνώσουν,

πόσα έχουν να μου δώσουν

που δε φτάνω,

μόνο κλαίω κι απορώ.


Τι να πω για να πιστέψω

πως ακόμα είμαι σοφός,

πως αν τρέξω θα ξεμπλέξω

τόσους κόμπους που έχω φτιάξει,

και πως κάτι θα αλλάξει,

θα φυτέψω

φρέσκα όνειρα, με φως.


ΠΛΑΣΜΕΝΑ ΟΝΕΙΡΑ, ΦΤΙΑΓΜΕΝΑ ΜΕ ΚΑΡΜΠΟΝ.

ΚΡΥΜΜΕΝΑ ΟΝΕΙΡΑ, ΠΝΙΓΜΕΝΑ ΜΕ ΝΤΕΠΟΝ.

ΤΕΤΟΙΑ ΖΩΗ ΘΑ ΚΑΝΟΥΜΕ, ΛΟΙΠΟΝ;


Βγαίνουν μέρες, όπως μπήκαν,

ίδιες, άδειες, και φαρδιές,

παρ’ τις νύχτες μου και ριχ’ τες

στο σωρό μ’ όλες τις άλλες,

κρύες νύχτες και μεγάλες,

που δε βρήκαν

μονοπάτια για καρδιές.


Τι να πω για να πιστέψεις

πως δεν είμαι πια σοφός,

κάτσε βρες μου τις χαρές μου

και θα δεις, έχω αγαπήσει

τόσα που δεν έχω ζήσει,

να γυρέψεις

πού να πήγε αυτό το φως.


ΠΛΑΣΜΕΝΑ ΟΝΕΙΡΑ, ΦΤΙΑΓΜΕΝΑ ΜΕ ΚΑΡΜΠΟΝ.

ΚΡΥΜΜΕΝΑ ΟΝΕΙΡΑ, ΠΝΙΓΜΕΝΑ ΜΕ ΝΤΕΠΟΝ.

ΤΕΤΟΙΑ ΖΩΗ ΘΑ ΚΑΝΟΥΜΕ, ΛΟΙΠΟΝ;

17 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Ωραίο!
Εσύ το έγραψες ή είναι από τραγούδι?

Λοιπον, στο χέρι μας είναι να μην κάνουμε τέτοια ζωή, ή, ίσως όχι τελείως στο χέρι μας, αλλά τέλος πάντων κατά ένα μεγάλο μέρος! έτσι θέλω να ελπίζω δηλαδή..
Πολύ ωραίο πάντως! Μ' αρέσει μ' αρέσει..!
kisses***
nefeli ;)

Saturday, July 21, 2007 4:23:00 pm  
Blogger Jason said...

Αυτά να τα σκέφτεσαι εσύ, που είσαι μικρό ακόμα... ;)

Saturday, July 21, 2007 5:17:00 pm  
Anonymous Anonymous said...

Μικρός είσαι κ φαίνεσαι! :Ρ
Εγώ απλώς είμαι αισιόδοξη..
Έχε χάρη που έχω το διάβασμα της ζωής μου να κάνω (εε βγήκε το 7ο Harry Potter, you know, στο είπα) και γι' αυτό δε συνεχίζω! :)
τα λέμε

Saturday, July 21, 2007 5:39:00 pm  
Blogger cindaki said...

Τι να κάνεις;
Να ζεις! Να ζεις την κάθε σου στιγμή! Με τις χαρές και τις δυσκολίες της! Με τα καλά της και τα κακά της! Να ζεις!...

Sunday, July 22, 2007 9:41:00 am  
Blogger tromponi said...

Ιασωνάκο τα όνειρα δεν χάνονται ποτέ...Σημασία έχει να πιστεύεις ότι κάποια στιγμή θα πραγματοποιηθούν και να μην αφήνεις να χαθεί καμια ευκαιρία να τα πραγματοποιήσεις.Αλλά μέχρι να πραγματοποιηθούν τα ονειρά σου μην απογοητεύεσαι γιατί καταφέρνεις μόνο να κάνεις χειρότερη τη μέρα σου.
Υ.Γ.Δεν με έπεισες ακόμα ότι δεν είσαι πια σοφός.;)

Sunday, July 22, 2007 1:40:00 pm  
Blogger Stavros Katsaris said...

Τον τελευταίο καιρό σταμάτησα να "ονειρεύομαι" και αναλύω τα όνειρα που βλέπω στον ύπνο μου!
Χαμός!
Μου είναι αδύνατο να βγάλω άκρη!
Ωραίο ποίημα!

Sunday, July 22, 2007 2:05:00 pm  
Blogger Jason said...

I'm not paranoid...
Ούτε εμένα μπορώ να πείσω ότι είμαι πάντως...

Sunday, July 22, 2007 2:08:00 pm  
Blogger Stavros Katsaris said...

Και ένα δικό μου ποίημα σχετικά με:

ΤΑ ΟΝΕΙΡΑ

Στα όνειρα μου το αεροπλάνο
είναι ένα ρυάκι,
στο έδαφος γύρους κάνει
στροφές δύσκολες και κοίλες.
Εκείνοι οι ήχοι των αεροπλάνων
Είναι το πνίξιμο των παρθένων.
Πηδώντας, μια παρθένα
Φανταστείτε τον πνιχτό ήχο πάθους
στο ουρλιαχτό του οργασμού
το τρίξιμο του μαχαιριού
σε ένα ξηρό ξύλο.
Γυναίκες όσες και να πηδήξετε
Πιθανώς ποτέ- καμμιά σαν τις παρθένες.

Sunday, July 22, 2007 5:29:00 pm  
Blogger Jason said...

Πολύ καλό, Σταύρο, πολύ δυνατό.

Το είχα διαβάσει και στο blog σου.
Περνάω πάντα από 'κει, κι ας μην αφήνω πάντα σχόλια, να το ξέρεις κι εσύ.

Sunday, July 22, 2007 6:23:00 pm  
Blogger nakupenda said...

Φοβερό! Μ'άρεσε πάρα πολύ. Καλή σου μέρα :)

Monday, July 23, 2007 10:44:00 am  
Blogger Γεωργία said...

Ιασονάκο χαθήκαμε...Χάθηκα δηλαδή...Αλλά τα ξέρεις πώς είναι
αυτά :D :D

Πώς τα περνάς; Τετάρτη φεύγω για Σύρο, ελπίζω να προλάβω να αφήσω ποστάκι, να στείλω κανα mail μπας και τα πούμε ποτέ; :)

Monday, July 23, 2007 7:34:00 pm  
Blogger Jason said...

Κι εγώ χάθηκα, Γεωργία...
Κι εγώ φεύγω...

Από Οκτώβρη, με το καλό!
Χεχε...

Να περνάς όμορφα, όπου και να 'σαι, ό,τι και να κάνεις.
Καλό καλοκαίρι.

Monday, July 23, 2007 8:15:00 pm  
Blogger jul said...

Μακάρι όλα μας τα καλά και τα θετικά όνειρα να έβγαιναν αληθινά...Μακάρι ότι το θέλαμε πολύ να το καταφέρναμε...Επειδή όμως είσαι νινί ακόμα....κοίτα να ονειρευεσαι και ότι μπορείς να το πραγματοποιείς.

Tuesday, July 24, 2007 6:56:00 am  
Blogger Jason said...

Χαχα γεια σου ρε Jul-Jul... :)

Tuesday, July 24, 2007 12:17:00 pm  
Blogger mad2luv said...

helllllooooooo!!!ειναι καλοκαιρι σκαει ο τζιτζικας,μη μας ψυχοπλακωνεις......κανε κανενα χαι ποστ...lol!!!!

Tuesday, July 24, 2007 4:36:00 pm  
Blogger Jason said...

Χαχα καλώς τα δεχτήκαμε...
Μπα μάλλον δε θα προλάβω πριν να φύγω.
Αλλά από τέλος Αυγούστου με το καλό... εδώ θα είμαστε...

Tuesday, July 24, 2007 11:39:00 pm  
Blogger Jason said...

Άιντε για σένα και μόνο, έκανα την υπέρβαση, πόσταρα άλλη μια μαλακία...

Wednesday, July 25, 2007 1:36:00 am  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home