Tuesday, May 08, 2007

Πλατεία Ηλεκτρολόγων

Φοιτητικές εκλογές αύριο και έχω πολύ μεγάλο άγχος:
Φοβάμαι πως με τόσο κόσμο δε θα καταφέρω να βρω τραπέζι στην πλατεία για τα καθιερωμένα ουζάκια.
Τις προάλλες, που λέτε, είναι δυο κοριτσάκια 6 με 7 ετών και περπατάνε στην πλατεία αυτήν, την πιο καμένη πλατεία της Πάτρας, αν όχι της Ελλάδας, η οποία και είναι τίγκα στους συναδέλφους επί μονίμου βάσεως. Λαμβάνει χώρα δε ο σύντομος διάλογος:
- Τι ώρα είναι;
- 8.
- Πω ρε γαμώτο… Να δω τι μαλακίες θα πούμε πάλι για να περάσει η ώρα…
Μένω κάγκελο εγώ, κοντοστέκομαι και την κοιτάω. Με κοιτάει κι εκείνη και λέω ώρα είναι τώρα να μου πει "Τι κοιτάς ρε μαλάκα, τραβάς κανα ζόρι;;;".
Δεν ξέρω αν φταίει το νερό της περιοχής ή το κάρμα των συναδέλφων, πάντως κάτι δεν πάει καλά σ’ αυτήν την πλατεία, δεν είναι η ιδέα μου, έτσι;
ΥΓ: Mad2luv, τέτοιου είδους μίνι ποστάκια είναι πάντα για σένα, ελπίζω να το ξέρεις.

16 Comments:

Blogger AVRA said...

συγνωμη διαβασα σωστα ? τα κοριτσακια ηταν ηλικιας 6-7 χρονων ?
αν ναι σιγουρα κατι δεν παει καλα με την πλατεια!

Tuesday, May 08, 2007 10:04:00 am  
Blogger Γεωργία said...

Δε φταίει η πλατεία!! Το νερό θα είναι!! λολ

Tuesday, May 08, 2007 1:53:00 pm  
Blogger cindaki said...

Ναι...
Σίγουρα το νερό...

Tuesday, May 08, 2007 2:41:00 pm  
Blogger Anarchist said...

ρε συ jason, ξέρεις τί πιστεύω;

Δεν φταίει κάτι για τη συμπεριφορά των μικρών.

Απλά εμείς γεράσαμε.

:)

Tuesday, May 08, 2007 3:11:00 pm  
Blogger Jason said...

Ωπ!
Look who's back...

Έλα ρε...
Κι εγώ που έλεγα ότι θα έβγαζες το άχτι σου για την πλατεία...
Άντρο ηλεκτρολόγων, άντρο κομμουνιστών...

Καλά, γεράσαμε κι εμείς, δε λέω... :)

Tuesday, May 08, 2007 3:21:00 pm  
Blogger 3 parties a day said...

Γι αυτό κι εγώ την έκανα απ' το σχολείο όσο ήταν ακόμα καιρός (ήμουνα δασκάλα στα νειάτα μου...)

Tuesday, May 08, 2007 5:04:00 pm  
Blogger iris said...

δεν γεράσαμε εμείς, απλά τα παιδιά σήμερα μεγαλώνουν πολύ γρήγορα. Και λογικό είναι όταν αντί να παίζουν στις αλάνες κυνηγητό (και να μαθαίνουν να συναναστρέφονται με τους συνομήλικους τους) τρέχουν από τις πρώτες τάξεις του δημοτικού στα φροντιστήρια, μένουν μόνα τους στο σπίτι γιατί οι γονείς δουλεύουν, αφοσιώνονται στην τηλεόραση και ακούνε "σοβαρές" κουβέντες, οικογενειακούς και όχι μόνο καυγάδες, επικρίσεις, πρέπει κτλ κτλ

Μπορείς να τα κατηγορήσεις;

Tuesday, May 08, 2007 5:59:00 pm  
Blogger tzo said...

Τώρα εγώ είμαι ρατσιστρια οι αυτοί πατρινοί!
Αχ δεν είμαι σε θέσει έχω ανθρώπους που αγαπάω εκεί, σίγουρα φταιει το νερό!

Tuesday, May 08, 2007 9:57:00 pm  
Blogger Jason said...

3 parties a day, όσο περνάει ο καιρός, δε σταματάμε να μαθαίνουμε ενδιαφέροντα πράγματα για σένα... :)

Iris, δεν έχεις άδικο. Εγώ τις προάλλες είδα στην Κηφισιά την αδερφή ενός φίλου μου, που είναι δεν είναι 13, και έμοιαζε 19 και άνω. Τα παιδιά μεγαλώνουν γρήγορα. Αλλά και πάλι, ακόμα και αν ακούν σοβαρές κουβέντες στην τηλεόραση, δεν υπάρχουν γονείς που να τους εξηγούν με την καλή ή με την ανάποδη ποιες λέξεις είναι κακές ας πούμε; Μα 6 χρονών;;; Έλεος...

Allitnil, κι εγώ έχω ανθρώπους που αγαπάω εδώ, αλλά μπορώ με βεβαιότητα να πω ότι γενικά οι Πατρινοί δε μου είναι και πολύ συμπαθής φάρα...

Wednesday, May 09, 2007 12:27:00 am  
Blogger Anarchist said...

Μιας και η κουβέντα έπιασε τους Πατρινούς ας πω κ΄εγώ την κακία μου.

Όλοι οι πατρινοί λένε οι πατρινοί παιδί μου είναι ΓΤΠΚ (= Για Τον Πούτσο Καβάλα) εννοείται ότι εξαιρούν τον εαυτό τους.

Επίσης κάτι το οποίο το θεωρώ εξαιρετικά χαρακτηριστικό των πατρινών είναι η λέξη Μινάρας. Οι περισσότεροι νομίζουν ότι μινάρας σημαίνει ο μαλάκας. Όμως λάθος είναι ευφημισμός το μινάρας να σημαίνει μαλάκας. Η παραγματική σημασία του μινάρα είναι αυτή του υπονομευτή, ιδιότητα χαρακτηριστικότατη των πατρινών.

Wednesday, May 09, 2007 11:37:00 am  
Blogger Jason said...

Χαχαχα έχεις πολύ μεγάλο δίκιο, αγαπητέ. Το λέω από την πρώτη στιγμή που πάτησα το πόδι μου εδώ, όλοι οι Πατρινοί βρίζουν τους Πατρινούς, ξεχνώντας μάλλον ότι τους παίρνει η μπάλα, ή ελπίζοντας ίσως ότι αναγνωρίζοντας αυτό το χαρακτηριστικό κερδίζουν ένα ελαφρυντικό οι ίδιοι ως προς αυτό ή και εξαιρούν τους εαυτούς τους...

Και για το μινάρα έχεις ένα δίκιο, όμως τώρα πια ο μινάρας έχει καταντήσει να σημαίνει μαλάκας, χρησιμοποιείται δε και όλη η οικογένεια της λέξης... "Ο μινάρας", "η μινάρα" (αυτό φέρνει κάπως και στη λέξη που χρησιμοποιείται στην υπόλοιπη Ελλάδα...), "μινάρω"... και λοιπά. Έχει εκφυλιστεί η λέξη. :)
"Μανιάουρας" είναι επίσης μια πολύ ωραία λέξη, που έχω την εντύπωση ότι αντιστοιχεί στον "κάγκουρα" της αττικής διάλεκτου.
Και πολλές άλλες τέτοιες πρωτότυπες λεξούλες. :)

Wednesday, May 09, 2007 2:06:00 pm  
Blogger mad2luv said...

καταρχην ευχαριστω για τα ποστ...μαλλον εχεις παρει χαμπαρι οτι και εγω τετοιο κοριτσακι ημουν...χαχα!πλακιτσα...τι να πω..χαρα στους γονεις...

Wednesday, May 09, 2007 3:59:00 pm  
Blogger Jason said...

Όχι ρε παιδί μου, απλώς είναι που συνηθίζεις να ζητάς εύθυμα, οπότε κι εγώ... λέω καμιά μαλακία να περάσει η ώρα...

Wednesday, May 09, 2007 4:15:00 pm  
Blogger mad2luv said...

ουουου εγω λεω μαλακιες συνεχεια...

Wednesday, May 09, 2007 4:25:00 pm  
Blogger Desperado Highwayman said...

Yeah,blame it all to the Patrians.
(-,-)'

Εγώ ξέρω οτι με μια σφαίρα στην καρδιά,ψοφάμε όλοι,Πατρινοί(τα χειρότερα μου******να,μην το ξεχνάμε,όλοι όμως,300.000 κόσμος),Αθηναίοι(ντόπιοι οι Αθηναίοι,άνετα,living ζούγκλα από μπετό,υπέροχη πόλη και υπέροχοι κάτοικοι),Κορίνθιοι(άκυροι για να γράψω και άλλο ένα και να μην σχολιάσω τίποτα Σαλονικίεις πάλι :P).

Peace out αδέρφια.
Είτε είστε από την πόλη μου,είτε όχι.
Είτε μιλάτε ελληνικά,είτε όχι.

Monday, June 07, 2010 4:03:00 am  
Blogger Jason said...

Peaceful είμαστε όλοι, φίλε.
Λέμε καμιά μαλακία να περνάει η ώρα.
Με εντυπωσίασες πάντως, ξετρύπωσες ένα post 3 ετών για να μας στείλεις το ευχάριστο μήνυμα ότι με μια σφαίρα στην καρδιά πεθαίνουμε όλοι!
Αύριο έρχομαι στην Πάτρα, καλή ώρα, να δω από κοντά τι παίζει.

Monday, June 07, 2010 6:02:00 pm  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home