Tuesday, February 20, 2007

Random

Τσακ.
Σπανίως ο ήχος της πόρτας μιας πόρτας που κλείνει ακούγεται σε κάποιον σα μελωδία.
Μεγάλη ιστορία το καρναβάλι.
Λιγότερος ο κόσμος φέτος, αλλά πάρα πολλοί οι γνωστοί που ήρθαν, πάρα πολλές παρέες και πανικός με τις συνεννοήσεις. Μετά από πέντε μέρες, πολλή φασαρία, πολλή μουσική, πολύ χορό, αρκετό κρασί, πάρα πολύ περπάτημα, πολύ γέλιο, πολύ φαΐ, πολλά… λεφτά, λίγο ύπνο και πολλή κούραση… επιτέλους ησυχία…
Μ’ αυτήν τη γλυκειά ησυχία, βέβαια, απλώνεται και μια μελαγχολία. Τι θα γένουμε χωρίς βαρβάρους…;
Anyway, επιστρέφοντας σε τούτον τον κόσμο σήμερα, βρήκα ότι πολλοί καλοί άνθρωποι με έχουν συμπεριλάβει σ’ αυτό το παιχνίδι που έχει κάνει θραύση στην bloggόσφαιρα με τα πέντε πράγματα που γράφει κανείς για τον εαυτό του και τους πέντε ανθρώπους που επιλέγει να προτείνει να συνεχίσουν την αλυσίδα.
Γενικώς τα chain μου τη δίνουν, αλλά αφού βρέθηκαν κάποιοι άνθρωποι που τους ενδιαφέρει να μάθουν πέντε πράγματα για μένα, και επειδή είμαι και πολύ κουρασμένος για να postάρω οτιδήποτε το διαφορετικό, θα μπω κι εγώ στο παιχνίδι.
Ευχαριστώ, λοιπόν, για την πρόσκληση τη Jul-Jul, τη Μαρίνα, το προβατάκι, τη sofi-k, την crucilla, τη just me, τη blondie, την confused, την iris, τον anarchist και τη Ναταλία (και τη maika, την Κατερίνα και την Ιωάννα, εκ των υστέρων...) και ξεκινάω (είναι εντελώς μα εντελώς random γιατί... έτσι μου αρέσει):
1) Είπα πρώτα "μπαμπά" και μετά "μαμά" (έτσι μου λένε, δηλαδή, γιατί για κάποιο λόγο εγώ δεν το θυμάμαι αυτό...)
2) Έπαιζα μπάσκετ στην ομάδα της γειτονιάς μου για 12 χρόνια. Από την 1η Δημοτικού μέχρι και την 3η Λυκείου. Όταν ήρθα στην Πάτρα δε συνέχισα. Αλήθεια, δεν ξέρω γιατί.
3) Έπινα πάρα πολλή Coca-Cola. Ήμουν εκείνο το παιδί με την Coca στο χέρι. Πριν πολλά χρόνια, σε ένα πάρτυ, κάποιος μου την είπε και αποφάσισα να την κόψω μαχαίρι. Δεν ήπια γουλιά για 6 μήνες περίπου, χάρηκα πολύ που απέδειξα στον εαυτό μου ότι μπορούσα, κατόπιν αυτού λοιπόν… την ξανάρχισα. Πέρυσι το Μάρτιο αποφάσισα ότι την κόβω οριστικά. Έτσι κι έγινε. Τώρα πίνω Fanta. :)
4) Περπατάω πάρα πολύ γρήγορα. Και είμαι πάντα μπροστά. Είτε είμαστε δύο άτομα είτε τριάντα, εγώ είμαι πάντα πρώτος. Δεν είμαι ανυπόμονος, ούτε και δεν απολαμβάνω τη βόλτα, όπως μου λένε. Απλώς περπατάω γρήγορα. Και περπατάω πολύ γενικώς.
5) Έχω την αίσθηση ότι υστερώ πολύ σε θέμα ταινιών. Νομίζω πως δεν έχω δει καθόλου αρκετές ταινίες, υπάρχουν άπειρες πολύ μεγάλες ταινίες που δεν έχω δει και κάποια στιγμή πρέπει να βρω το χρόνο να μορφωθώ.
Αυτά για μένα.
Από ‘κει και πέρα, παρ’ όλο που νομίζω πως όσοι ήταν να ασχοληθούν ασχολήθηκαν και αρχίζει να περνάει σιγά-σιγά η μόδα, εγώ θα προτείνω 5 ανθρώπους για να μην το σταματήσω εδώ (πραγματικά προσπάθησα πολύ για να βρω 5 φίλους που να μην έχουν μπει ήδη στο παιχνίδι και που να με ενδιαφέρει να μου πουν 5 πράγματα για τον εαυτό τους)
Είναι, λοιπόν, οι εξής:
1) Fibi (οπωσδήποτε, ακούς;;;)
2) Nantia (εξίσου οπωσδήποτε)
3) Maika (παρομοίως)
4) Γεωργία (αν θέλει, δεν ξέρω αν της αρέσουν αυτά)
5) Azrael (αν τυχόν διαβάσει ποτέ αυτό το κείμενο)

25 Comments:

Blogger Stavros Katsaris said...

Ιάσωνα θα σου πω κάτι που δεν ξέρω αν θα σε παρηγορήσει ή θα σε κάνει να νιώσεις χειρότερα.
Όσα βιβλία και όσες ταινίες και να δεις πάλι θα υπάρχουν μεγάλα βιβλία που δεν θα έχεις διαβάσει και μεγάλες ταινίες που δεν θα έχεις δει.

καλησπέρα!

Tuesday, February 20, 2007 7:19:00 pm  
Blogger jul said...

Ιασωνακο μουυυυυυυυ γλυκέ μου:):):)
Καλα κανεις και σταμάτησες την Coca Cola, γιατί ενός ξαδέρφου μου του τρύπησε το στομάχι από αυτο!!!

Ταινίες και μιλάω για πραγματικές ταινίες, ξεκίνησα να βλέπω εδώ και 4-5 χρόνια, μιλάμε για απίστευτη αντιγραφή δβδ-ιών και ακόμα ανακαλύπτω ταινίες που δεν έχω δει...πφφφφφφφφφ

Αντε βρε μου έλειψες τόσες μέρες απουσίας....τσκ τσκ τσκ..

Tuesday, February 20, 2007 7:47:00 pm  
Blogger Unknown said...

This comment has been removed by the author.

Tuesday, February 20, 2007 8:08:00 pm  
Blogger azrael said...

Μα τι λες Ιασων και βέβαια το διάβασα, I am your biggest fan!!

Ωραίες οι ιστορίες σου!! Εμένα η πρώτη μου λέξη ήταν... πατάτα!!

So, σειρά μου λοιπόν...

Tuesday, February 20, 2007 8:11:00 pm  
Blogger SALOME said...

Δεν μας τα είπες όλα, πάντως. Σε άλλα post είδαμε πιο αποκαλυπτικές εκμυστηρεύσεις. Εγώ έχω να προτείνω μια αντιστροφή αυτού που γίνεται με την πυραμίδα και λέω να το ξεκινήσω σιγά-σιγά. Ο καθένας/μια να λέει 5 πράγματα που έχει συμπεράνει για τον άλλο...λές να γίνει χαμός....;)

Tuesday, February 20, 2007 8:34:00 pm  
Blogger ralou said...

Kαι εγω αυτό περίμενα, περισσότερα για σένα όπως λέει και η salome πιο πάνω.
Αλλά λες τόσα πολλά για σενα σε κάθε ποστ που μάλλον είναι περιττό.
Μηπως οι πέντε επιλογές σου ήταν απλά ενας τρόπος να μας κάνεις να καταλάβουμε πόσο σοβαροφανείς δείχνουμε εμεις οι υπόλοιποι με τις επιλογές μας;
Ισως.
Εγω πάντως το πήρα το μήνυμα και ... να σου πώ;
Ειμαι ευγνώμων.
Αλήθεια!

Tuesday, February 20, 2007 9:18:00 pm  
Blogger Blondie said...

Mia xara einai oi apokalupseis sou! :) Kai egw mpampa eipa prwta!!!!
A.. wste kai esu eisai enas apo AUTOUS.. Nai, eseis.. pou perpatate grhgora kai me kanene na gkriniazw na mhn trexete!!! Giati????????? Xallllllllara...
Pantws auto pou eipe o stavros (Όσα βιβλία και όσες ταινίες και να δεις πάλι θα υπάρχουν μεγάλα βιβλία που δεν θα έχεις διαβάσει και μεγάλες ταινίες που δεν θα έχεις δει) einai poly swsto!!! Opote.. mhn paraponiesai! :D

Tuesday, February 20, 2007 9:44:00 pm  
Blogger Jason said...

Σταύρο και Blondie, το καταλαβαίνω αυτό που λέτε, ας το αλλάξω λοιπόν: Είναι πάρα πολλές ταινίες ακόμα που ΘΕΛΩ να δω.

Salome και Ραλλού, δεν είμαι εδώ για να κάνω εκμυστηρεύσεις. Και τελικά θα σας εκμυστηρευτώ κάτι όταν το θέλω εγώ. Τις αλυσίδες δεν τις συμπαθώ, το εδήλωσα εξαρχής. Αποφάσισα να postάρω κυρίως επειδή τόσοι άνθρωποι σκέφτηκαν να το προτείνουν σε μένα. Και είπα να γράψω κάτι ανάλαφρο.

Επιπλέον, σε σας τις δύο να σας πω τα εξής:

Σε σένα, Ραλλού, ότι καμιά φορά αυτό που λείπει από ένα προφίλ είναι απλώς κάποιες πινελιές. Οι λεπτομέρειες για μένα έχουν πιο μεγάλη σημασία από το να σου πω ότι είμαι ας πούμε ευαίσθητος και εγωιστής.
Δεν υπήρχε μήνυμα, πάντως, και μπορώ να σου πω ότι τα δικά σου 5 τα διάβασα και στα 2 blogs σου και ήταν από τα καλύτερα που διάβασα.

Σε σένα, salome, ότι είχες μια καταπληκτική ιδέα.
Ξεκίνησε το και θα κάνει θραύση σε όλη την ελληνική bloggόσφαιρα.
Κι εγώ μαζί σου!
Πολύ πιο έξυπνο από τούτο εδώ...

Tuesday, February 20, 2007 10:49:00 pm  
Blogger tzo said...

Αχ αχ αχ, όχι όχι δεν πονάν τα πλευράκια μου, αλλά στο 4 και το 5 νόμιζα ότι μίλαγα εγώ!
Καλά έκανες και έκοψες την κοκα κόλα εγώ το έχω κάνει εδώ και καιρό γενικά τα αναψυκτικά...

Tuesday, February 20, 2007 11:39:00 pm  
Blogger Attalanti said...

Για δες... Όλα καλά, εκτός από το ότι δε θα μπορώ να σε φτάσω με τίποτα. :)

Wednesday, February 21, 2007 6:59:00 am  
Blogger Trilian said...

αυτό με τις ταινίες ξαναπές το... που θα βρούμε τόσο χρόνο;

Wednesday, February 21, 2007 8:50:00 am  
Blogger 3 parties a day said...

Είμαι κι εγώ a coca cola child. Ήμουν γύρω στα δώδεκα όταν ανακάλυψα πόσο πολύ μου αρέσει, και από τότε, δεν νομίζω να έχει περάσει μέρα που να μην έχω πιει έστω ένα ποτήρι. Και δεν νομίζω ότι παθαίνει τίποτα το στομάχι, εκτός κι αν έχει κανείς ιδιαίτερη ευαισθησία. Πίνε άφοβα!

Wednesday, February 21, 2007 9:38:00 am  
Blogger just me said...

Jason, μάλλον σε βάλαμε σε μπελάδες και... σου τη λέμε κιόλας ότι δεν μας είπες αρκετά :)))
Το παιχνίδι είναι για το παιχνίδι, γενικά, και καθένας παίζει ανάλογα με το κέφι του και τις ανάγκες που θέλει να καλύψει.

Συμφωνώ για τις πινελιές, αυτές που αφήνουν στους ευαίσθητους και πραγματικά ενδιαφερόμενους δέκτες να καταλάβουν πολύ περισσότερα πράγματα από βαρύγδουπους (και σαφώς υποκειμενικούς) επιθετικούς προσδιορισμούς).

Όσο για τις ταινίες (και τα βιβλία), συμφωνώ απόλυτα με τον Stavros Katsaris. Με τη... σχεδόν μισού αιώνα εμπειρία μου ;) έχω να σου πω ότι τον αβόλευτο άνθρωπο πάντα θα τον κυνηγά η αίσθηση ότι δεν διάβασε, δεν είδε, δεν επισκέφτηκε, δεν έκανε αρκετά. Συμβιβάσου και, απλώς, οργάνωσε τις προτεραιότητές σου.
Καλή σου μέρα

Wednesday, February 21, 2007 9:42:00 am  
Anonymous Anonymous said...

Να κόψεις τη Fanta να αρχίσεις την Lux :P :)))

Wednesday, February 21, 2007 9:58:00 am  
Blogger Unknown said...

αυτό το μπαμπά πρέπει να το ψάξεις μπαμπάκια ;) κατά τα άλλα πλέον μπορώ να σε αναγνωρίσω στον δρόμο, ψηλός με φάντα στο χέρι και γρήγορο δρασκελισμό έξω από σινεμά, ούτε ο κλουζό να ήμουν, αν και έχω δει αρκετές ταινίες είναι τόσες αυτές που δεν έχω δει ή τόσα τα βιβλία που δεν έχω διαβάσει, ποτέ μα ποτέ δεν είναι αρκετά, όποιος τα'χει δει όλα και τα'χει διαβάσει όλα ας πάει σε ψυχίατρο, τώρα!!!!;)

Wednesday, February 21, 2007 10:17:00 am  
Blogger Γεωργία said...

Καλημέρες!!

Πάνω που παρατήρησα σε δυο-τρία blogs ότι λένε 5 πράγματα για τον εαυτό τους και σκεφτόμουνα "τι διάολο;; επειδημία;" είδα το post σου και κατάλαβα ότι είναι αλυσίδα lol

Και ύστερα, πάνω που σκέφτηκα ότι "εμένα κανείς δε μου είπε, μπουυχχουυυχουυυ" και τέτοια, είδα και την .. συνέχεια του post σου :D

Περπατάς γρήγορα, ε; Εγώ πάλι σαν τη χελώνα...Εκτός αν πραγματικά έχω αργήσει ;)

Μπορούμε να το κάνουμε παιχνίδι!! Να μαζευτούμε bloggers για περπατημα και να έχουμε και μερικούς ανταποκριτές σε διάφορα σημεία...Εσύ πχ θα είσαι στο 13ο χλμ κι εγώ θα ξεκινάω...:P

Wednesday, February 21, 2007 11:02:00 am  
Blogger Marina said...

Κακώς κάκκιστα έκανες και σταμάτησες την Coca Cola. Μερικές αγάπες είναι παντοτεινές. Ο πεθερός μου που είναι άνω των 76 ετών μιά χαρά την πίνει, περπατάει αρκετά και είναι πολύ υγιής. Και εγώ απο μικρό κοριτσάκι μέχρι τα 20 την έπινα αντι για νερό. Μετά τα 20 πίνω και λίγο νερό.

Wednesday, February 21, 2007 12:26:00 pm  
Blogger Jason said...

3 parties a day και Μαρίνα, την Coca δεν την έκοψα γιατί κάνει κακό, την έκοψα για να αποδείξω ότι μπορώ να το κάνω, γιατί μου δίνουν οι εξαρτήσεις και οι καταχρήσεις. Για τον ίδιο λόγο δεν πίνω καφέ όταν ξυπνάω, μόνο όταν μου τη βαρέσει και έχω όρεξη για καφέ, δεν τρώω πολλές σοκολάτες, κλπ..

Confused, η Λουξ είναι πάρα πολύ καλή, αλλά δεν τη βρίσκεις πουθενά...

Just me, αυτό με το μισό αιώνα για καλό το είπα, άμα είναι να μου το κοπανάς κάθε τρεις και λίγο να το πάρω πίσω...

Wednesday, February 21, 2007 12:56:00 pm  
Blogger ~~kindergarden teacher ~~ said...

...χμμμμ΄..μια χαρά πρωταθλητής στο βαδην θα ησουν δλδ,,καιμπραβο που σου που προσπαθεις να μην εισαι εξαρτημένος ,,ολα στο μυαλο μας είναι ...

Wednesday, February 21, 2007 2:28:00 pm  
Blogger just me said...

Καλέ μου Ιάσονα, το ένιωσα ότι το είπες για καλό, κατάλαβα πολύ καλά τι εννοούσες, και είναι από τα πιο όμορφες και τρυφερές (επίτρεψέ μου τη μελούρα και την υπερβολή, δεν έχω πιο πρόχειρη λέξη τώρα) αξιολογήσεις που δέχτηκα πρόσφατα.

Απλώς μου έδωσε μια λαβή για λυτρωτικό αυτοσαρκασμό και για αναγνωρίσιμη, παρεΐστικη πλάκα. Μην το πάρεις πίσω λοιπόν, άσ' το στη θέση του, σε παρακαλώ!
:)))

Wednesday, February 21, 2007 3:56:00 pm  
Blogger pwlina said...

εγώ πάλι θα προτιμούσα σαν παιχνίδι κάτι σαν 3 ερωτήσεις απ'τον καθένα που μας επισκέπτεται ας πουμε...έτσι θα έβλεπες...τι ερώτηση θα μπορούσε να σκέφτεται ο καθένας που σε διβάζει και τι εικόνα περίπου έχει για σένα...ή τι του κινεί την περιέργια σε σένα!.......

Wednesday, February 21, 2007 4:38:00 pm  
Blogger αθεόφοβος said...

την έκοψα για να αποδείξω ότι μπορώ να το κάνω, γιατί μου δίνουν οι εξαρτήσεις και οι καταχρήσεις.΄

Άυτή φράση με ενθουσίασε γιατί για τον ίδιο λόγο έκοψα το τσιγάρο που κάποτε είχα φτάσει τα 3 πακέτα.

Wednesday, February 21, 2007 5:43:00 pm  
Blogger iris said...

Αδυναμία στον μπαμπά ε; :)

Wednesday, February 21, 2007 8:41:00 pm  
Blogger Jason said...

Κάπως έτσι.

Friday, March 02, 2007 2:29:00 am  
Blogger Ioanna said...

Έεεετσι! Να γνωριζόμαστε σιγά-σιγά!

Friday, March 02, 2007 11:17:00 am  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home